Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zbynio200511 | użytkownik

imię i nazwiskozbyszek adreswąbrzeźno zarejestrowany28.04.2008 @22:42:13 ostatnio na stronie03.05.2010 @14:14:14



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6028121
digarty40 komentarze246 posty na forum0

komputer / sprzęt
fuji s 9600fd

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~GrzegorzFranek    16.10.2008 @06:20:17
Dzięki za koment
~GrzegorzFranek    09.09.2008 @10:51:53
Dzięki za wizytke i dodaje do obserwowanych bo świetne ujęcia mash u siebie, pozdro z Brzegu...
~Maty888    07.09.2008 @14:22:34
zapraszam częściej do mej skromnej galerii
_______
Ja oceniam to tez ocen bo mi wzrok pada to przynajmniej nie będę sam
~dawidwiecki    03.09.2008 @07:31:36
oj jak nie widzisz ostrosci na błotniku to polecam okulary;p
_______
Za mało światła, aby wstać z łóżka..

~HonzaFuji    31.08.2008 @07:08:33
dziekuji
_______
!!! ŽYCIE VÁM PIEKNE ŽYCIE I DUUŽO DZROWIA I SCIESCIA !!!
HONZA
AHOJ A MĚJTE SE MOOC KRÁSNĚ
~HonzaFuji    28.08.2008 @22:15:54
dzieki
_______
!!! ŽYCIE VÁM PIEKNE ŽYCIE I DUUŽO DZROWIA I SCIESCIA !!!
HONZA
AHOJ A MĚJTE SE MOOC KRÁSNĚ
~Sunsety    27.08.2008 @23:05:56
ładna galeryjka, w moim klimacie
_______
"Z każdej ciemnej doliny jest jakieś wyjście, jakiś tęczowy szlak"
~marzycielka67    09.08.2008 @00:05:30
dzięki.
~Franeek    07.08.2008 @23:10:09
widze ze miłośnik zachodów ;D
~leelee    01.08.2008 @11:52:12
~marwicz    31.07.2008 @22:50:02
dziekuje slicznie
~anjah    31.07.2008 @22:36:36
..dzięki za uwagi i ocenę..
..nie dało rady inaczej zrobić tego zdjęcia..
~Anniu    31.07.2008 @17:44:38
~Anniu    30.07.2008 @21:40:34
no ale żeby Pan fotograf przykucnal:d
~Anniu    29.07.2008 @23:58:43
dziękuje
piękne zachody...wszystkie:d
~anitkowa    21.07.2008 @08:46:18
:P
~popeye1989    17.07.2008 @21:58:32
Sorry, cos przypadkiem chyba usunąłem u Ciebie Masz bardzo ładne zachody, sam lubie je fotografować co z resztą widziałeś Dzięki za odwiedziny
_______
Nie zapraszam do siebie.

~kamol    17.07.2008 @21:54:35
pewnie że fuji..czasami troche mydli i lekke abberacje...z tego 9600 ale daje rade jak narazie
~GrzegorzFranek    13.07.2008 @01:46:03
mam jeszcze kilka...
~GrzegorzFranek    13.07.2008 @01:42:42
hej, miałem wczoraj ale zalało mi obiektyw, jak zwykle...pozdro z Brzegu...
~Wredotka77    11.07.2008 @23:49:41
Izdebno
_______
Żyj tak abyś na koniec niczego nie żałował
~Betiii    02.07.2008 @22:52:21
trzciny raczej nie pokoloruje xD ona byla taka blada
_______
Zapraszam do mojej galerii
~chorafascynacja    18.06.2008 @23:53:10
pozdrawiam i zapraszam do siebie
_______
To co myślisz, do mnie mów.
~Bewiched13    17.06.2008 @22:24:35
hmm... w przyszłości poczekam :D
_______
Po pierwsze nie umierać...
~okularnica    16.06.2008 @11:42:41
dzieki nie rozjasnialam. dalej nie korzystam z photo przerobek.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt